در جلسه ای که به همت بنیاد رشد و توسعه بفروئیه و با حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی میبد برگزار شد در خصوص مشکلات روستای بفروئیه بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در جلسه ای که به همت بنیاد رشد وتوسعه بفروئیه و با حضور معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی میبد و اعضای شورای اسلامی برگزار شد در خصوص مشکلات فرهنگی ، ورزشی و عمرانی این روستا بحث و تبادل نظر شد و سپس تصمیمات لازم به منظور اجرایی شدن طرح ها اتخاذ شد.

در این جلسه مباحثی همچون فقدان سالن ورزشی مناسب ، نبود پارک و فضای سبز مناسب به منظور ورزش صبحگاهی و تفریح اهالی روستا و همچنین طرح های عمرانی اعم از معابر و طرح های هادی و تفصیلی روستا مطرح و پس از ارائه طرح های کارشناسی در خصوص هرکدام از این مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در پایان این جلسه به منظور اجرایی شدن طرحها تصمیماتی از جمله اجرای طرح معابر ارتباطی غرب بفروئیه با همکاری دهیاری ، شورای اسلامی و بنیاد رشد و توسعه در اسرع وقت ، آزاد سازی و تبدیل زمین پیشنهادی به پارک و فضای سبز ، تسریع در اجرای طرح ورودی های بفروئیه بر اساس طرح تهیه شده توسط دهیاری و ساماندهی آسیاب و محوطه اطراف آن با رویکرد توسعه گردشگری و با همکاری میراث فرهنگی ، اتخاذ شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا